• شنبه 10 فروردین 1398 20:28

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: از روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا روز نهم فروردین ماه سال‌جاری، مسافران نوروزی حدود ۱۶هزار تماس با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار کردند.

حامد سحاریان اظهارکرد: آمار تماس‌های برقرار شده با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی پنج روز اخیر حکایت از افزایش ۶۲ درصدی تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

وی تصریح کرد: حدود ۶۰ درصد از تماس‌های مسافران ارتباطی با شهرداری نداشت، اما با توجه به اینکه «۱۳۷ پاسخگوی همیشه بیدار» بوده و موظف به پاسخگویی گردشگران هستیم، راهنمایی‌های لازم به مسافران توسط کارشناسان این اداره انجام شده است.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: موضوع بیشتر تماس‌های برقرار شده مسافران با اداره ۱۳۷ شهرداری اصفهان در خصوص اسکان، مکان‌یابی اماکن مختلف اقامتی و تفریحی و اطلاع از برنامه‌های فرهنگی شهرداری اصفهان بوده که لوکیشن محل‌های مورد نیاز مسافران به تلفن همراه تعدادی از آنها ارسال شده است.

وی از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان به عنوان ساده‌ترین پل ارتباطی بین مردم و سیستم مدیریت شهری یاد کرد و ادامه داد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری به روش‌های مختلف ارتباط بین مردم و مدیران شهری را از طریق سامانه پیام صوتی، ۱۳۷ و سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ برقرار کرده است؛ حدود ۱۰۰ تماس از سوی مسافران به صورت صوتی ارسال شده است.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.